Wednesday, 11 July 2012

Good night from SHIN CHAN:)

Sopppp..sopp..soppp..

Seriously, GG was frustated!..Kami kalah dengan team OSCAR J1 dalam final game futsal petang tadi..kalah 4-0 lagi tu..walaoooo eyhhh!!..macam x percaya..tapi tak pa la, mungkin bukan rezeki GG kali ini, dapat naib johan pun GG dah bersyukur walaupun ada sedikit rasa kecewa menghimpit jiwa:(...kami bukan kalah dengan lawan yang sebenar, kami kalah kepada lawan yang pengecut!..mereka bawa masuk akak2 senior dalam team diorang..MANA ACIIIII MACAM TU!!..Apa2 pun, GG telah menunjukkan aksi yang terbaik dalam seluruh perlawanan dengan semangat bersatu padu yang paling menonjol di antara semua..tepukan untuk GG!..minggu depan ada KARNIVAL BOLA JARING 2012 pula..so, GG kenalah bersiap awal..mau pulun lagi kan..tapi, aku x mau ikut lah rasanya..setakat melengkapkan nama team tu boleh lah, tapi kalau mau main tu..bola jaring?? I'm surrender..buuuuu buuuuuu broneka! hahaha..aku x pandai la main bola jaring..seriously!

Buat sahabat/ classmate of GG, si een..semoga perjalanan dia balik ke Johor pada malam ini baik-baik saja. Kuatkanlah hati dia dalam menghadapi dugaan ini. Amen.

Tu ja lah mau cerita malam ne..mau tidur awal..esok ada BOLA KERANJANG..so nice isn't it?..Migrain aku datang balik pula malam ini..memang rasa mau pengsan ja rasa..dengan sakit pinggangnya, migrain lagi..fuhh..semoga pada hari esok aku akan sihat semula seperti biasa hendaknya.


My "SHIN CHAN": From Mr Zul (My classmate)..orang pertama yang menghadiahkan anak patung kartun kesukaan aku..gajah~~gajah~~~hehe..hadiah sebagai tanda minta maaf daripada dia la ne sebab membuatkan aku terjatuh dari kerusi..bikin malu ja peristiwa itu, apapun, aku dah maafkan dia..mana boleh marah lama-lama dengan kawan..1 kelas lagi pula tu kan...aku suka sangat dengan SHIN CHAN..comel gilakk..

Good Night from SHIN CHAN and BRONA:)

I love you all!

When you are at your weakest, God is strong. When you are down, God can lift you up. When all seems lost, God will help you win. Strength is available when you need it. Believe it, embrace it and rely on it.

Amen.



_MISS BRONA_

No comments:

Post a Comment