Thursday, 5 July 2012

Kenapa aku CEMBURU?

kadang-kala, sukar untuk kita meramal apa yang difikir oleh insan yang kita sayang..sukar untuk kita mengerti apa yang dipendam di dalam hatinya...tapi mengapa mesti harus ada rasa cemburu dalam diri aku ini?

KENAPA? KENAPA? KENAPA?...

Dia tidak pun menyakiti hati aku..dia tidak pun menguris perasaan aku..tapi mengapa harus aku wujudkan rasa cemburu dan syak wasangka buruk terhadap dirinya?

arrghh...aku harus buang perasaan itu..aku tidak boleh terus begini..aku harus percaya dengan kesetiaannya pada aku...bila tiba masanya nanti, pasti akan terbukti juga jika apa yang aku sangkakan itu benar..namun, jika sangkaan aku itu salah dan ia hanya perasaan aku sahaja, aku berharap agar perhubungan kita tetap berpanjangan..aku minta maaf padamu cinta jika aku salah..

Aku terlalu sayang pada dia..aku sangat perlu kan dia..aku harap dia mengerti..


Sekadar nukilan di waktu senja...sekadar luahan hati yang dipendam..

Cintaku..janganlah kau pernah berubah hati..Aku sangat sayang padamu:)






_Miss Brona_

No comments:

Post a Comment