Tuesday, 8 January 2013

Detik permulaan 2013

Hmm..lama dah update blog aku ni..berhabuk dah agaknya..maklumlah, dekat 2 bulan bercuti di rumah..memang jarang sekali menghadap laptop ne. Line problem+ laptop problem= DUDUK DIAM LAGI BAGUS!
 
Kalau nak diikutkan, banyak yang aku mau ceritakan dan luahkan dalam blog ne..tapi, memandangkan aku malas nak menaip panjang sangat cerita2 aku tu, biarkan sajalah cerita aku itu aku simpan di dalam memori ingatan aku sebagai kenangan yang tidak akan pernah pudar..
 
TAHUN baru, AZAM baru, SEMANGAT baru!
Tahun 2013 dah ne..semoga tahun ini akan lebih memberikan banyak tuah dan rezeki yang melimpah2 serta lebih diberkati. Banyak perkara yang ingin diimpikan untuk dicapai pada tahun ini. Semoga Tuhan memudahkan segala urusan itu. Amen.
 
Aku dah masuk semester 1 tahun kedua dah tahun ne..OMG! aku rasa sem ini betul2 mencabar..mana tak nya, sem ini kami banyak belajar teori..RBT+PJ ANATOMI+ HUBUNGAN ETNIK and so on..lagi satu, sem ini, kami dah mula terlibat dalam unit beruniform..wuwuwu..kelas kami dapat KADET REMAJA SEKOLAH ok! not bad..hihihi..mulanya, memang semua merungut juga dapat KRS ne, maklumlah, majoritinya ramai yang minat nak masuk PENGAKAP. nak buat mcm mana, dah nasib kena belajar menjadi ahli KRS pula lagi kan..hehe..apa salahnya kita menimba pengalaman. Seorang guru yang baik akan mampu melakukan semua perkara. :)PEACE!
 
Sem ini juga, aku kena menjalankan tanggungjawab sebagai setiausaha kelas. aiyoyoyo..memang aku ini asyik terlibat dengan kerja setiausaha nampaknya..Semoga aku boleh menjalankan tanggungjawab aku dengan sebaik mungkin.
 
Ok..dats all for tonight..! daaa...! <3
 
_MISS BRONA_

No comments:

Post a Comment