Friday 2 March 2012

First date and it will never be the last one:)

Hari ni, aku rasa happy sangat2..sangat2 happy..happy very2..very2 happy..

want to know the reason?..bha..wait a minute:)

Tadi petang aku jumpa dengan my Mr R..fuhh..macam bermimpi di siang hari pula aku tadi..x caya kot dapat jumpa dengan dia..punyalah selama ne contact2 melalui telefon ja kn..mana ada sama rasa kalau face to face..hihi..
Kitaorang x g jauh sangat aduyaiinyerpun..just g GIANT ja bha..jalan2 sana..my Mr R teman aku g beli baju kurung td..hoho..

Paling x boleh lupa punya perkara on my first date with him..haaa..kantoii bha tadi..terserempak dengan 2 orang lecturer yg ajar kelas aku..

sumpahh!aku terkejut babun tengok tadi..haha..punyerlah aku coverline ckap my Mr R tu cousin aku yg nak kirim barang kununnya sebab aku nak terbang balik ke bumi kenyalang malam ne..hihi..

sori madam..saya tak bermaksud nak menipu..tp..tp..hihi..adala sebabnya..

whatever happens have a reason behind it..by the way, thanks God  a lot for give me a chance to meet with him..You is my almighty Lord that knows everything.

oh ya!..almost forgot..Mr R give me a present...tettt..keep it as a secret:)

I love u too much!




_Miss Brona_

No comments:

Post a Comment