Wednesday 23 November 2011

Alkisah....di asrama :(

oOOOoopppPPPPooooOOO....

         LALAlalaalaalalalalLALALALALlalalala....

hmm..bosannya hari ne..bangun pagi tadi pun lewat..gara2 semalam lewat tidur la..ish!  Siapa juga suruh ko tidur lewat BRONA oh BRONA!!??..bangun2 jer..mcm biasalah..hidup di rumah..dilayan mcm tuan puteri la aku ne..hihi..phiwett..mak aku tak de la kisah sangat aku ni lewat bangun ker, lewat tidur ker..sebab dia tau bukan selalu aku dapat bangun lewat..kan3..hihi

kalau kat asrama..hidup aku dengan di rumah jauh berbeza..huh..(nak nangis la aku cter kat korang)..wuaaaaaa..wuaaa..wuaaa..kalau kat asrama kan..

1) tak boleh keluar atau berkeliaran di luar kawasan asrama selepas pukul 11pm..

2) nak makan malam pun susah..huhu..kalau lapar, nak tak nak makan MAGGI juga la..credits to mee
MAGGI KARI..haha..maklumlah, aku dengan roomate aku ne, malas nak kluar malam2 utk beli makanan. Kami dua selalu kirim makanan kat si Donald..thanks Donald!:)..kalau x pun, si nia selalu ja jemput aku sama roomate aku makan sma2 ngan dia..dia ada la masak ckit kat blik..so share2 la..hehe..thanks Nia!


3) kena bangun awal..nak turun kuliah la kan ^^

4) pakaian kenalah bersopan..Naa, ni aku setuju ni.mmg ptut ga, kan nak jadi bakal guru..:)

5) musim tugasan banyak berlambak2..haizZZzz..stress tau!..tapi tu WAJIB buat Brona.Jangan ko mengadu sini! Ok..hihi

6) musim study week..naa..aku suka study week ni..study+sleepy..hihi..memang kena struggle btul2 la time study week ni..menghafal b,1, bm2, pj,psv, fuhh..full ni memory otak aku..tapi bila jer exam, lain pula soalan kluar..aku paling x suka la situasi cmtuh! SERIOUSLY!..aku penat2 bljr, hafal2 dalam toilet, tapi lain pula soalan nya..huhu..malasla nak fikir dulu..nanti nangis lagi pula kalau dikenang..janji aku dah buat yang terbaik! You are the best Broneka!

7) PacKing. Ish2..aku x suka la mau packing2 ne..asal ja cuti sem, kena kemas2 bilik, hantar barang2 pigi bilik stor aras bawah.Penat weyhh!..bukan nya senang mau angkat kotak2 fail dari aras 2 ke bilik stor bwh sana tu..huh..

Banyak lagi kot tentang kehidupan aku di asrama yang aku belum ceritakan kat sini..x pe la..nak tau kisah selanjutnya, tunggu edisi yang akan datang ya..hee:)

P.E.A.C.E

_MISS BRONA_




No comments:

Post a Comment