Saturday 3 December 2011

Happy birthday to you DEAR ^__^

HAPPY BIRTHDAY TO YOU...
HAPPY BIRTHDAY TO YOU...
HAPPY BIRTHDAY TO BRONEKA UDING
HAPPY BIRTHDAY TO YOU!

Haha..ssstthhhtt..tiup lilinnya..tiup lilinnya..tiup lilinya sekarang..mana keknya?mana?mana?


Syukur kepada Tuhan kerana telah memberkati kehidupan aku sepanjang 19 tahun aku berada di dunia ini.

Thanks a lot my God.


Terima kasih juga buat kedua2 ibu bapa yang sentiasa menyayangi dan sentiasa memberi yang terbaik buat diri ini.

Love u mum! Love u dad!



Terima kasih juga buat adik-adik yang sentiasa mengembirakan diri ini. Sis janji akan menjadi contoh yang terbaik buat adik-adik semua. Riang ria gelak ketawa bersama :)

 Sayang adik2 semua selamanya:)



Buat rakan-rakan yang sentiasa berada di samping diri ini, terima kasih korang tau! hehe..sayang korang suma:)

Terima kasih kawan2!

Geng 1 kelas, UNIT K2 terbaikk punyer!


Geng 1 kepala..kerbau2..hihi


Geng gajah!haha..

beribu bintang di langit kini menghilang....haha..nyanyi sikit jer..hihi..

I just wanna fight no more...I'm forgot what we were fighting for..hihi

nak cerita pasal birthday aku untuk tahun ni, rasanya nothing special..tahun ni x da birthday cake..wuaaa..sedihh..tak dapat nak celebrate sebab ayah teda di rumah. But, I'm ok. Nevermind dad, broneka tau ayah busy bekerja..Broneka tak salahkan ayah.:)dapat ucapan birthday dari ayah pun sudah cukup berharga sangat2 buat Broneka..ada adik2 dan mak masa malam birthday tu pun dah cukup bermakna bagi aku. Adik2 nyanyikan lagu birthday untuk aku pada malam itu, alangkah gembiranya dalam hati kerana begitu dikasihi. Kawan2 juga hantar mesej berikan ucapan hari lahir. Orang yang tersayang juga tak ketinggalan, siap call lagi oo..haha..hoho..huhu..hihi..siapa tu?mana bole kasi tau!haha..

So, sekarang umur saya sudah masuk 19 tahun..yihaa!yepiiiii!..Dewasa sudah saya oo! haha..umur sudah meningkat. Pemikiran, perwatakan, pergaulan bila lagi? hihi..slow and steady dear broneka..BRONEKA bha ne!..haha..

baby face dah hilang dah rasanya..haha...kalau orang di kampung, selalu ingat aku ne masih berada di sekolah menengah, nak tau sebab apa?

SEBAB MUKA AKU NAMPAK TERLALU MUDA(babyface la kunun)..haha..ni boleh terima.

then,

 SEBAB AKU AGAK KURANG TINGGI..haha..ni aku x nak terima..

APA PON TAK BOLEHH! haha..


matang suda muka saya kan3..hihi


Tahun ne belum ada dapat hadiah dari sape2 lagi..hihi..mengadu ker ni?hihi..yer kott..haha..x pe la, x da hadiah pun x pe la, janji hati gua manyakk sinanggg..haha..Syukur di atas nikmat yang telah Tuhan kurniakan. Bapa di syurga telah memberikan sebuah keluarga yang bahagia, seutas tali persahabatan yang sempurna kepada saya. KasihNya terus memberkati kita semua. Amen.


_MISS BRONA_

No comments:

Post a Comment