Saturday 3 December 2011

May I be ur girlfriend?

Alamak!..alamak!..alamak!
'
Saya jatuh cinta dengan dia! DAMN! haha..punyalah hensem dia ni..haizzz..muka gantengg bangett doe..:)...

May I be ur girlfriend?

haha..Muka ko hensem sangat..sampai aku tak boleh lupa la muka ko tiap malam..haizzz..

tolonglahh hati...

tolonglahh nyawa...

tolonglahh jiwa..

tolonglahh broneka..

JANGAN JATUH CINTA KAT DIA!..

TApi...tapi...tapi..hmm..AKU SUKA DIA BHA!..haha..

Sayangnya aku kat kau!..Kau jangan curang tau nanti aku cemburu!..haha..


Nak tau aku jatuh cinta kat sapa?..nak tau tak?....tetttt..

x mau kasi tau!..haha...


:(...sedihh


ALAMAK! sedih pula!..bha2..nak tengok muka dia tak?hihi..


aku jatuh cinta kat dia ne bha...jeng..jeng..jeng...


RANDY PANGALILA

aku juga jatuh cinta sama dia ne!

ninaaaaa...

ADITYA FIRMANSYAH


kuang3..lukenabeb! sori..hahah..

I love you bha!







_MISS BRONA_

No comments:

Post a Comment