Thursday 2 February 2012

Happy birthday my love!

Happy birthday to you...
Happy birthday to you...
Happy birthday to my love one...
Happy birthday to you...lalalalalala..lalalalalalala

You get lots of greetings for your birthday but this one comes to you with all of my love.

I love u like a love songs baby!..ooo...I love u like a love songs baby!...

I love u my Mr. R ..oo baby!..I love u my Mr R..oo baby!..

My heart for you will never break.
My smile for you will never fade.
My love for you will never end.

I LOVE YOU!

I love him too much..oh nO!



 Every night, I think about you..


Terima kasih Tuhan kerana Kau telah menemukan aku dengan si dia..hampir 2 bulan sudah perkenalan aku bersama si dia..Ternyata aku amat gembira bersama dengannya walaupun jarang dan lama sudah kami tidak bersua dan bertentang muka. Tapi aku yakin bahawa itu semua adalah rencana Kau.

Terima kasih juga Tuhan kerana memberikan si dia usia yang panjang sehingga ke hari ini. Aku mohon kepada-Mu agar Kau terus memberkati hidupnya. Permudahkanlah segala urusannya. Berikanlah kehidupan yang bahagia bagi dirinya dengan penuh roh kudus-Mu dicurahkan ke atas dia.


Tiada apa yang dapat aku berikan kepada si dia melainkan doa yang aku serahkan kepada-Mu Tuhan. Selamanya nama-Mu yang aku agungkan dan aku muliakan dalam hidupku..

Thanks God:)





HAPPY BIRTHDAY TO YOU MY DARLING!

AND

I LOVE YOU!




No comments:

Post a Comment